15 Mayıs 2016 Pazar

Kuantum Sıçraması, Yapay Hayat, Cengiz Han, Hortum, İtiraf.com

18 Eylül 2007

Merve, “…Tobias ve Kryon kanallarından farklı zamanlarda gelen bilgiler, Kuantum Sıçramasının … 18 Eylül 2007 tarihinde gerçekleşeceğini ifade etmektedirler… Bu, Maya
Takviminde belirtilen ve 2012 tarihinde gerçekleşeceği söylenen Birlik Bilincine ulaşma noktası olabilir…” falan diye özetlenebilecek uzunca bi yazı yollamış.

Banu:
Ben hiç bi yere sıçramadım, hiç bişi de bana sıçramadı, kim kime sıçrıyor? Yok foton kuşağı fotmuş, yok Tobias kanalı Panama kanalına karışmışmış, ne yani ne? Ne oluyor? Bunun bize faydası var mı? Varsa ne? Yoksa, bütün bunlardan bize ne? Elalemin sıçraması bizi niye gerdi?

Merve:
Yürü len... Senden ne köy olur ne kuantum... Ruhsuz şey!

28 Eylül 2007

Bir kaç gün üstüste öğlen yemeklerinde oğlanları ektim…

Banu:
Biliyorum ben biraz fazla oluyorum ama bu öğlen de yokum, Dilek ve Güneş’le yiyeceğim. Artık pazartesi görüşürüz. Arkamdan konuşmayın, dedikodumu yapmayın.

Melih:
Şayia aldı başını gidiyor. Gerçekleri açıklama vakti gelmedi mi? Hepimizin hayatında bu tür dönüm noktaları olabilir. Eğer bir problem varsa olgunlukla kaşılayacağımızı bilmeni isterim.

Banu:
No problem. Çarşamba biraz canım sıkkındı, dün bi arkadaşımın doğumgünü idi, bugün de Güneş ile Dilek "birlikte yiyelim" deyince (onlarla pek sık yemem) "olmaz" diyemedim. Pazartesi beraberiz.

08 Ekim 2007

Ben “Nedir bu yapay hayat? Dünyanın ilk yapay yaşam formunun laboratuvarda oluşturulduğu haberi dünyayı salladı...” diye bir yazı yolladım millete…

Banu:
De buyurunuz, biz burada ihaleydi zarttı zorttu derken, millet nelerle uğraşıyor... Acaba bi “anti-Şirket börtü böcük” ısmarlasam kaça patlar???”

Aslan: (Konu kısmına “dna'm döküldü, toplayamadım konusuna giriş” yazmış)
Şu adamın gözlerine bakınca nasıl bir üçkağıtçı olduğu hemen anlaşılıyor, kimbilir hangi kerizlerin paralarını nasıl çarpacaklar büyük bilimsel buluşlarıyla? Gayet yakından bildiğiniz gibi yaşamda kestirme yol yoktur değerli arkadaşlarım, çalışacak ve XX’i kağan aman başkan seçtireceğiz, Ötüken yollarına düşeceğiz. Hiç inanmadım yazılanlara. İkinci resme baksanıza, bakışında meymenet yok sentetik herifin. Bir de her “hücre yapısı ile oynandı” lafının arkasından, “eyvah dna’lar bozuluyor mu, salgın mı olacak, aman ortalığı zombiler basacak” türü felaket tellalları vardır ki, şaşarım akıllarına. A şeşbeşler derim, zombiler ele geçirmedik yer mi bıraktı ülkenizde ve dünyada, sonra da gülerim acı acı...
Günlük küçük dertlerimize üzülmeye devam edelim biz şimdilik. ”Sır yolculuktadır, varılan yerde değil”, diyen Hacı Bektaş’a daha 400 güneş yılı yolu var insanlığın. İnsanlık düşmanlarının tümüne aveakadevra.

16 Ekim 2007

Bir arkadaşım Moğolistan’a gitmişti, oraların ne şahane olduğunu yazmış “…yaa inanılmaz bir ülke. Gerçi komünizmden çıktıkları için zorluk yaşıyorlar ama bi 5 yıl sonra toparlanmış olurlar sanırım. İnanılmaz soğuktu. Ha bi de herşey Cengiz Han'dı. Cingiz vodka, Cingiz bira, Cingiz havaalanı, Cingiz restoran ...” diye.

Banu:
Aaaa, o benim akrabam ayol. Babamın büyük teyzesine göre (her ailenin bi soy sop manyağı vardır ya) bizim bi tarafımız Cengiz Han'a bi tarafımız Saray'a uzanıyor. Yani asaletimiz ordan geliyor, yaaaa….

16 Ekim 2007

Barış’ın kaptanlığı var, sık sık tekneyle dolaşmaya çıkar. Bir fotoğraf yollamış.

Barış:
Bodrum açıklarında bizi kovalayan hortum budur.

Banu:
Ama bu hortum değil ki, soru işareti. Sonuncu foto da Van Gölü Canavarının dalış anı galiba.

Barış:
Tabi, tabi, soru işareti. Orada olup öd-kaka entegrasyonu yapsaydın bu şekilde konuşmazdın.

Aslan:
Bizimki bunun 5 katı uzaktaydı ama yine de, eşhedü… kelimesi yerli yabancı nice ağızdan döküldü, olayın önemini takdir ediyor ve geçmiş olsun diyorum Barış kardeş, iyi ki size doğru gelmemiş, vallahi Kaptan Ahab’ı görmüş Mobydick gibi darma duman ederdi sizi ve transatlantiğinizi.

Gelelim betwin davasına, ne yapıp edip siteyi bulacak, diriltecek, oynayacak ve kazanacağız arkadaşlar, “vakit tamam olmuştur” artık, korkuyorum, durumumuz Perihan Mağden’in, “haberci çocuk cinayetleri”ne dönecek böyle giderse.

Kerim:
Sitemiz betsson'dur.

Aslan:
Barış kardeş, tamamdır, bak sitemiz betsson imiş, artık zengin olabilir miyiz lütfen?

Banu:
Ay evet yaaa, altı üstü zengiz olacaz, bin dereden kırk su getirdiniz...

22 Ekim 2007

Bir “itiraf.com derlemesi” yolladım. (Bilmeyenler için açıklıyorum, internette böyle bir site var, herkes başından geçen fıkra gibi olayları buraya yazıyor, sonra birileri onların bazılarını indirip-"download" manasında, yoksa merdive aşağıya değil- böyle sağa sola yolluyor, benim gibilerin de gülmekten gözünden yaş geliyor). Ablam “… Yaşlı amca hanımına şöyle dedi: ‘Hanım suyu ısıt; olursa olur olmazsa çay demleriz’e çok güldüm” demiş.

Banu:
Valla ben hepsine çok güldüm, hele ramazanda karısına "kanka" diyen adam süper...

Geçen gün Deniz "bak Banu dikkat et, son zamanlarda bu herşeyi gören göz, tapınak şövalyeleri zart zurt konuları ile ilgili yayınlarla dolu her taraf, filmler, belgeseller, hepsi bunlarla ilgili, 2 gün önce de Benedict tapınak şövalyelerini akladı, bir takım belgeleri yayınladı falan" dedi. Ben de "peki, eee? Yani bunlar tamam da, ne sonuç çıkaracaz onu anlamadım" dedim, bir an durdu, bana şöyle yan yan baktı, kaşlarını hafifçe kaldırarak alçak bir sesle "taşlar yerinden oynadı Banu" dedi, ben de orada kopmuşum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder