8 Mayıs 2016 Pazar

İsviçre Fotoğrafları, Kutlama

20 Şubat 2007

İsviçre fotoğraflarını yolladım.

Apla:
Gruyere fotoğrafları mükemmel, Deniz'in askerlik yaptığı anlaşılıyor, Ege'nin de askerliğe hazırlık çalışmaları bayağı başarılı.

Banu:
Lafa gelince maaşallah dil pabuç kadar, icraat var mı? Yok, nerdeeeee, la olm, yani kızm, yollasana sendeki resimleri, benimkiler basılmaya Merzifon'a gitti geldi de 1 haftada bütün resimleri yolladım, seninki makinada hazır, bi zahmet bilgisayara aktaracan da yollayacan, atlan deve sanki, töbe töbe...

Apla:
O konuda da bir açıklama yaptık herhalde.

Banu:
O açıklama ekranla senin aranda bir sır gibi kalmış herhalde, bana açıklama falan yapmadın...

Apla:
Selami virüsünün çökerttiği bilgisayarı tamir ettiremediğimizi söylemedim mi?

Banu:
Aaaaa, bu noktada "zift ola kepkep ola" diyoruz, tüh tüh çok üzüldüm ama fakak bu mazeret değil, Selami laptop'ının üstüne de salça dökmüş olamaz di mi?

Apla:
Laptopuna "gereksiz" program yüklenmesine muhalefet ediyor

Banu:
Peki, şimdi size şöyle bir ders vereyim. Fotoğraf program değildir, fotoğrafı bilgisayara aktarmak için herhangi bir program gerekmez, yani minimum konfigürasyondaki bir bilgisayarda zaten fotoğrafları açmaya yarayacak bir program vardır, fotoğrafları yüklersiniz, bana mail edersiniz, sonra da silersiniz, bu arada tabi fotoğraf makinasından silmeyeceksiniz. Ya da bir çakı alacaksınız (yani flash disk), fotoğrafları ona yükleyeceksiniz, falan filan, öf her şeyi de ben mi söyleyecem yaaa...

Apla:
Aa028.jpg nolu fotoğrafın imha edilmesini istiyorum

Banu:
Neden ayol, Ankara Radyosu Türk Sanat Müziği Korosundaki günlerden kalma alışkanlıkla duruşunu düzeltememişin, ne var yani...

21 Şubat 2007

Kerim’in doğumgünü. Konu hanesine “ktlm” yazıp yolladım.

Banu:
Kerim, anlarsın ya...

Barış:
?

Kerim:
Takma kafaya abi kızsal şeyler işte, ihtiyarlıyorsun diyor...

Banu:
Öf ya, kaç senedir size hiç-hiç-hiç bişi veremedim ben, ben Kerim'in neyini kutluyor olabilirim Barış Efendi? Sünnet yıldönümünü mü? Töbe töbe

Barış:
1 kere kutluyorum ktlm diye yazılmaz, ktlyrm veya ktlrm diye yazılır. Ben katılım anladım yazdığından, neye katılım?

Banu:
Bu "kutlama"nın kısaltılmışı bi kere, katılımmış, ne katılımı len, katıl kurt mu?

Barış:
Olsun, yanlış 1 kere. Ktlm hiç olmaz. Hem neden normal kişiler gibi “yeni yaşın kutlu olsun can kardeşim” felan yazmıyorsun ki, nedir bu e-ortamda harf tasarrufu yaklaşımı? Ozonu mu kurtaracaksın, küresel ısınmayı mı engelleyeceksin?

Banu:
Bunun tasarrufla ilgisi yok, nasıl olsa bu küçük burjuva adetleri yüzünden birinden zılgıt yerim bari az malzeme vermiş olayım kaygısıyla kısa kestim. BAARMA BANA!

Barış:
Baarmıyorum,  baarsam büyük punto olur...

Banu:
YA Bİ SUS!!!

Barış:
OHHAAA, monitörümün zarı delindi...

Aslan:
Doğrusu ben Kerimi her an salim, sağlıklı, neşeli, başarılı olarak yanımızda görmeye alıştığım için özel kutlama yapmayı akıl edemedim ama daha öğrenecek yaşım çok. Nice 150’lilere.

05 Mart 2007

Banu:
FOTOĞRAFLARI YOLLAYIN LAYN!!!

Apla:
Ben hiç üstüme alınmıyorum. Mesajın sahibi Begüm.

Banu:
Ya Begüm, valla tepelicem seni, bi 3-5 resmi yollayamadınız len, aşkolsun yani...

12 Mart 2007

Ablam nihayet onlardaki İsviçre fotoğraflarını “artık susarsın” notuyla yolladı.

Banu:
E tamam işte, olay budur yani, ne baarıyon ki? Bu arada bokunu çıkarıp ne var ne yok hepsini yollamandan "al sana al sana" seklindeki kaffama kakma tavrını algılamadım zannetme, zekiyim ben, anlarım. Olsun, istediğini söyle, resimleri aldım ya, hihohayk...

Apla:
Begüm’le Ege’nin fotoğrafları ne güzel değil mi?

Banu:
Evet yaaa, çok güzel çıkmış ikisi de, senle de güzel çıkmış... Begüm'ün bac. (baccalauréat-bakalorya) sonuçları belli oldu mu?

Apla:
Deneme bac’ını soruyorsan, titanic bile hafif kalır yanında. Harbi bac’i soruyorsan 11-15 Haziran arasında girecek. Bu arada şu yurtdışındaki memurların çocukları sınavının hazırlık kitapları varmış galiba. Onları bulabilir misin? Yani Deniz bulabilir mi?

Banu:
Bulursak n'apalım? Alalım mı? Sadece bakıp "aaa, varmış" mı diyelim? Yani tam olarak ne yapmamızı istersin?

Apla:
Soyun sopunla ilgili bir yorumda da bulunamayacağım, ucu bana dokunuyor.

Banu:
Ebem?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder