4 Mayıs 2016 Çarşamba

Kerim'in Doğumgünü, Kuzen, Anneme doğumgününde ne alalım?

21 Şubat 2005

Banu:
Sevgili Kerim, öğlen söylemeyi unuttum, doğumgünün kutlu mutlu olsun arkadaşım. Nice mutlu yıllara.

Kerim:
Teşekkür ederim. Ehemmiyet verdiğim bir olay değildir ama ilgilenenleri sevindiriyorsa niye
olmasın?

Barış:
Kerim lan, nerden çıktı bu şimdi? Sen hiç doğmazdın ki? Hediye de alamadık. Gördünüz mü olanı?

Melih:
İyi ki bir öğlen gelmedik. Üstad nice senelere. Bizle beraber, desem yanlış anlaşılmaz umarım.
Sevgiler...

Aslan:
Sevgili kardeşler, camiamızda giderek belirgin hale gelen Luxemburg eğilimlerinin yerleştirilmesi çabalarına karşın tüm kardeşleri ince ince uyarmayı bir borç biliyorum. Hele adı anılmaması gereken kişi, bana da uzak karlı ülkedeki eğlencesinden dönerken minik bir çan almış ki, manidar hediyenin getirdiği "surprised" ruh halinden henüz arınmış değilim.

Kerim kardeşin bu dikkat ve disiplinle daha yüzyıl sağlıklı yaşayacağına ve bizi de zaman zaman "benim çok eskiden ilginç bir arkadaş gurubum vardı" sözleriyle hikaye edeceğine inancım da tamdır.

Banu:
Pişman değilim, bi daa yapacam, her birinizin doğumgününde mesajlar atacam, kafamı kızdırmayın, hediye de alırım bak!

Barış:
Arkadaşlar, merak edecek 1 şey yok. Bu modeller böyle olur.

27 Şubat 2006

Kuzenim (Halamın oğlu) şu “bu mesajı 77 kişiye yolla, bir mucize olacak” mesajlarından birini yollamış.

Banu:
Hay Allah cezanı versin, sen de mi başladın bunlara, haberin olsun bana böyle şeyler geldiğinde hemen çöpe yolluyorum, yani senin dileğinin olması benim de bunu aktarmama bağlıysa, yani bööle anlaşılmaz bağlantılar ve dengeler mevzubahis ise, benden sana hayır yok...

Kuzen:
Napıyim annem göndermiş, ben de uzaklara gitmeden en yakınlara gönderdim.

18 Mart 2006

Banu:
Anneme doğumgününde ne alalım?
Kolay bişey söyle, her tarafı dolaşacak vaktim ve sabrım yok, aslında daha çok vaktim yok, aylak aylak dükkan gezmek hoşuma giderdi ama bu akşam Ege'yi aikidoya götürecem, yarın akşam misafir gelecek, ctsi ise Ege’yi dişçiye, baskete ve aikidoya götüreceğim, bunların arasında bi yerde de hediyesini alıp anneme uğramam lazım.

Apla:
Ay ne zor soru. Ne bileyim. Bu sefer hediyenizi Cenevre’de kendiniz seçersiniz, öyle tertip aldık, dersin. Ben geldiğinde annemi çarşıya çıkarırım, beğendiği bir şeyi alırız. Nasıl buldun bu fikrimi?

Anneme 12 Mayıs-12 Haziran arası Cenevre’ye gelecek şekilde bilet aldım. Nazlanıyor ama sonunda gelecek herhalde. Sonbaharda gelirim falan diyor. Sanki Ankara’da oturunca mucizevi şekilde dayımın borcu ödenecek veya yeni borç yapmasını engelleyebilecek. Hem bi değişiklik olur, fena mı?

Yani bu tabii anneme giderken güzel bir buket çiçek yaptırmanı engellemesin. Öyle sokak çingenelerinden falan da alma.

Banu:
Ev çingenesi de mi var? Bu arada, fikrine bayıldığımı, hatta taptığımı söyleyebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder