23 Nisan 2016 Cumartesi

Taşıt Vergisi, Türkçemiz, Frankfurt Oto Fuarı, Pirelli Takvimi

25 Eylül 2003

Ben “Ek taşıt vergisi” ile ilgili bir yazı yolladım millete.

Barış:
Çok anladım. Şimdi ben Eylülü yatırmadım. Ama öncekileri yatırdıydım. N yapıyım?

Banu:
Galata kulesini biliyon mu? Hah, şimdi git oraya, ikinci basamağa bas gel...

30 Eylül 2003

Bir arkadaşım, Türkçe ile ilgili bir afiş yollamış.

Banu:
Güzel arkadaşım, bu afiş iyi hoş da, "Türkçemiz elden gidiyor" naraları atılan bu afişte 3 tane ciddi imla hatasi buldum:
1. "bunları biliyor musunuz? " derken, aynen şimdi benim yazdığım gibi, "musunuz" ayrı yazılır.
2. "... uluslararası... ", aynen benim yazdığım gibi, bitişik yazılır
3. "... dildeki bu hızlı yozlaşma... " derken, aynen benim yazdığım gibi, "ki" bitişik yazılır.

Şimdi diyecen ki "sabah sabah beninen kaffa mı buluyon? Bana ne mi'den ki'den, başöğretmen misin nesin" falan. Valla sen de haklısın, ne bilim, sabah sabah enercim gelmiş de...

12 Kasım 2003

Barış, “Frankfurt Oto Fuarı” konulu, daha çok mankenleri içeren fotoğraflar yollamış.

Banu:
Tebi tebi, yani arabalarnan ilgilenildiği gün gibi ortada. Benim bi talebim var, yani ben de araba kullandığıma göre, bu demektir ki ben de alıcıyım. Bu "arabaların alıcılarının erkek olduğu" zihniyeti kınıyorum ve güzel Toyota'ya hafifçe dayanmış, siyah saçlı, yeşil gözlü, köşeli çeneli, keskin bakışlı, kıyafeti içini gösteren, slip don giymiş edeleli, cillop gibi bi adam resmi istiyom (ay yok slip dondan nefret ederim, hadi boxer olsun, biraz karizma gidiyor ama ossun, üstünde de kırmızı kalpler olsun). Taam mı?

02 Aralık 2003

2004 Pirelli Takvimini yolladım.

Barış:
Sahte...... ...

Banu:
Sana da yaranılmıyor. Bişeye yorum isteriz, tık yoktur, amme hizmeti manasında bi güzellik yapalım deriz, dil bu kadar (burada sol elimle sağ elimin bileğine bi kesme işareti yaparaktan, sağ elimi sallamaktayım, "kocaman" annamında), töbe töbe...

Barış:
Sahte diyorum...

Banu:
Tamam len, uzatma, öbürkü mesacda sahicisini yolladım, bu kıyaam da unutulmaya... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder