20 Nisan 2016 Çarşamba

Lakap, A Vitamini, Armut Sapı

30 Mayıs 2003

Merve’yle birbirimize aynı anda aynı videoyu yolladık.

Banu:
Aman Merve, "önce ben yolladım" demek için yapıyosun bunu di mi?

Merve:
Kehh... Günaydın Manu. Ay bak çok yakıştı valla sana Manu...:))

Banu:
Hah, bi sen eksiktin, hani bazı insanların yabancı dile veya yemek yapmaya veya şarkı söylemeye kabiliyeti vardır, sanırım benim de "lakap takılmaya" istidadım var. Bundan sonra CV'lerime bunu ekleyebilirim. "Ben kişi ve kişilik olarak lakap takılmaya çok müsaitimdir (ama sadece lakap, başka bişey değil), örneğin en revaçta olan lakaplarım "böcük", "mikrop" ve "manu"dur. Aile arasında daha çok "salak" kullanılır, bunları istediğiniz gibi çoğaltabilirsiniz".

23 Haziran 2003

Barış, “yapılan bir araştırmaya göre E vitamini takviyesinin fos çıktıgını, A vitamini takviyesinin de, istenilenin tam tersine, tüm sebeplerden kaynaklanan ölümleri ve özellikle de kardiyak mortaliteyi anlamlı olarak artırdığını gösterdiğini” anlatan bir yazı gönderdi.

Banu:
Yavrum n'oldu sana? Tatilden dönenlerin daha keyifli, eğlenceli şeyler yollamasını bekliyoruz ama sen maaşallah sabahtan beri armutun sapı, vitaminin çöpü falan, aldın gazı gidiyon. Ama Allahtan yani neyse ki, verilmiş sadakamız varmış da A vitamini kardiyak mortaliteyi anlamlı olarak artırıyormuş, ya bir de anlamsız olarak artıraydı halimiz nice olurdu?

Neyse sen bunları takma kafana, bunlar boş şeyler, ben sana 3-5 karikatür yollayayım da hayatın anlamını çöz...

24 Haziran 2003

Barış, armut sapı ile nükleer silah ilişkisi üzerine bir yazı yollamış.

Banu:
Ya Barış, ben dün bunu sonuna kadar okumamıştım, yeni okudum, bu komiklik olsun diye yazılan bişi di mi? Yani bu kadar saçma sapan görünen bişeyin gerçek olma ihtimali olabilir mi? Eğer armutun bilmem nesi ile nükleer silahlar ateşleniyorsa, yakında çileklere binip aya da gidebiliriz.

(Vallayi eğer bu yazılanlar doğruysa dalga geçtiğim için özür diliyorum, cahilliğime ver)

Barış:
Valla bende bilmiyorum. Bana da çok saçma geldi. Ama yerken dikkatli olalım diye gönderdim. Yannışlıkla şehri uçurmayalım... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder