16 Nisan 2016 Cumartesi

Ağdalı Bir Mesaj, Sünnet Daveti, Bir Kıytırık Test

18 Nisan 2003

Bi arkadaşa, ayrıldığı sevgilisinden cep telefonuna uzun ve ağdalı bir mesaj gelmiş, bana yollamış “şuna bak” diye…

Banu:
Şekoş, mesajı okudum, bi daha okudum, sen şimdi kızacan ama, kusasım geldi. Allanı
seversen, bak kaç yıllık arkadaşız, hiç birbirimize ciddi ciddi "sana çok değer veriyorum, gözlerindeki ışıltıyı hep görmek istiyorum, ne bencillik değil mi? Sen hep çevrene iyilik ve güzellikler dağıtıyorsun, ne kadar vericisin, aaah herkes senin gibi olsa. Seninle ne kadar çok ve güzel şeyler paylaştık, ah biz ne kadar iyi arkadaşız, vb…” gibi geyik muhabbeti yapıyor muyuz? Her şey bu kadar kelimelere dökülünce gerçeklik duygum zedeleniyor. Yani böyle laflar, notlar daha çok, sahnelenmiş bir oyunun parçaları gibi. Sözün özü, o not bende şu hissi uyandırdı: Seni etkilemek, hatta becerebilirse biraz vicdanını rahatsız etmek, hatta daha da becerebilirse onu elinden kaçırdığın için seni pişman etmek istemiş. Seni nereden ve nasıl vuracağını iyi çözmüş ve kullanmak istemiş, son kez şansını denemiş. Bu, tamamen bende uyandırdığı his. Belki hiç alakası yoktur, ben bunların hepsini kötümden uyduruyorumdur, hatta belki kıskanmışımdır, yani malum kimse bana böle şeyler yazmadı, "benim neyim eksik" diye kahretmiş de olabilirim, yani herşey mümkün, olabilir yani, neden olmasın... Gene de güzel yazmış, en azından emeğine saygı duymak lazım, yani ben cep telefonundan kocama bi "beni ara" yazana kadar cıp-cıp-cıp sıkıntı basıyor, arkadaş yeni romanına önsöz yazmış. Helal ossun, ne diyim...

17 Haziran 2003

Bir arkadaşım oğlunun sünnet düğünü için davetiye yollamış.

Banu:
Sevgili arkadaşım,
Ben kendi çocuuma bile düğün-dernek-yemek vb. hiç bişi yapmadım. Yapanı da sevmem. Ailenin büyüklerini de "sizi yemee götürcez" diyip uyuttuk, hiç bi yere de götürmedik, şu zamanda, birak allasen. Zaten bölle şeylere katiyen karşıyım yani, ondan için beni affet, gelemeyeceğim. Bi de tabi oğlumla geleceğim için, sonrasında "bana niye bööle bişi yapmadınız" şeklindeki sorularla çarpışmak var ki, kaffamı kessen bu riske girmem.

Oğlunu öpüyorum, seni ve karınız hanfendiyi kutluyorum (anne-babalar niye kutlanırsa?)

30 Haziran 2003

Banu:
(Mesajı açar açmaz benim mesajımı görüp, neye istinaden yazdığımı anlamanız açısından şaapıyorum, aşağıda bi harf-sayı tablosu var. Buradan isminin hangi sayıya tekabül ettiğini buluyosun felan, e benim de 1-2 yorumum oldu haliynen)

Şimdi burada şöyle bir sorunum oldu. "İsminizi yazın" diyo ya, şimdi acaba "isim-soyad" mı kastediyor yoksa sadece isim mi? Eğer sadece isim kastediyorsa benim 2 ismim var, ikisini birden mi hesaplıcam yoksa kullandığım ismi mi? Eğer "isim-soyad" kastediyorsa hangi soyad? Yani doğum soyadım mı, şimdiki soyadım mı? Hesabı hangisinin üstünden yapacam? (Bir kıytırık test üzerine bu kadar kafa yorduğuma göre ben salak mıyım?)

Ayrıca, eğer kullandığım ismimle hesaplarsam 9 çıkıyor. Bakıyorum 9'a, "... güzel ve sevimlisiniz"e kadar eyvallah da, sonrası biraz garip. Sporu ve açık havayı severmişim de bu da bana enerji verirmiş felan fülün. Yalan! Sporla hiç işim olmaz, sporla en içli dışlı olduğum zamanlar Ege'yi yüzmeye falan götürdüğümüz zamanlardı, orada da onu beklerken yaptığım hareketlerin (sohbet-çay-sigara) sporla pek alakası yoktu.

İki ismimle hesaplarsam da 4 çıkıyor: “Çalışkan ve Obur; Son derece yapıcı olduğunuz söylenebilir. Yemek yemeye çok meraklısınız. Sizin doğuştan gelen ve erkekleri etkisi altına alan bir çekiciliğiniz var. Doğruyu söylemek gerekirse sizin gözlerinize karşı koyabilecek erkek yok denecek kadar azdır”. Güldüm yani, ne diyim.

Öpüldünüz arkadaşlar.

Not: Ben olmasam bir Pazartesi sabahınızı kim şenlendirecek? Gerçi böyle zamanlarda ben bile kendi kendime tahammül edemediğimi hissediyorum ama n'apcan, atsan atamazsın, satsan satamazsın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder