18 Nisan 2016 Pazartesi

Eve Geç Gelenler, Hilekar Tüpçü, Açıklanan Şeyin Açıklaması

29 Nisan 2003

Gülsev’le Deniz aynı yerde çalışıyorlar ve çok yoğun bir dönemdeler, Deniz hep geç geliyor da, Gülsev de o gün geç gitmiş eve. Ben de ertesi gün Aslan’a yazdım.

Banu:
Theeşininyüzünügöremeyengiller familyasına hoş geldin! Ama gene de benden şanslısın,
dün ben hakketten göremedim kocamın yüzünü çünkü 12’de gelmiş, ben uyumuştum, Gülsev bari 9-9buçuk gibi evdeymiş sanırım. Bi de iyi tarafından bakalım, Allahtan sinema günü değildi. Orada, yani sinemada da bekleyebilirdik arkadaşları, ya da benle sinemaya gitmek zorunda kalırdın, ıyygğğ ne berbat bi durum. Bak görüyo musun? Beterin beteri var.

Ben de bileklerime fermuar yaptırmayı düşünüyorum, yani bu gidişle sık sık bilekleri kesmem gerekecek, bari her seferinde dikişiyle falan uğraşmayız.

Aslan:
Hele konserve balıkla ekmek verilmiş ki akşam yemeği olarak, anlatılır mezalim değildi.

Banu:
Neyse ki bizde evde kalan kısım yemek yapan kısım olduğu için (gülme!) en azından bi kuru fasülye -pilav-salata üçlemesi yiyebildik.

01 Mayıs 2003

Banu:
Akşam evde misiniz? Ben belki (üşenmezsem) tüpleri doldurtmaya geleceğim. Açıklayayım: Bizim oradan (yani yeni taşındığımız yerden) aldığımız tüpler en fazla 1.5 ay gidiyor. Ben buradan alırdım, en az 3 ay giderdi. İşte ondan için, eğer üşenmezsem 2 tüpü de sırtlayıp bagaja atıp, buraya getirip doldurtmayı planlamaktayım. Soyna da Ege'yle misafirhanede yemek yer, size uğrarız (farkındaysan kocamı hiç saymıyorum, dün gene 12'yi geçiyormuş geldiğinde. Artık ortalama olarak 30 saatte bir falan görüşüyoruz).

Bana bi bilgi verirsen ben de ona göre plan yapacağım.

Aslan:
Kesinlikle evdeyiz. Gelirlerse 2 öğrencim ile ders yapacağız. Eğleniriz beraberce. Tüplerin 1,5 ay ve 3 ayda dolup boşalması ise pek normal görünmüyor. Tüpçünüz düşündüğün gibi hilekar olabilir. Gece geç gelen misafir konusunu sessiz bir ortamda konuşalım derim.

02 Mayıs 2003

Aslan:
Mana alemlerinde kaybolanlardır ki ancak bulabilirler kendilerini her yerde çünkü heryerde olabilen aynı anda sadece insan muhayyilesidir o yüzdendir dalması insanların kıyılarda enginlere, ovalarda tepelere herkesin günü birgün gelir su yatağında akar.

Banu:
Aman be Aslan, böyle noktasız virgülsüz yazdığın şeyleri okurken çok zorlanıyorum.

Ben hiç "kıyılarda enginlere, ovalarda tepelere" dalmadım, muhayyilem mi zayıf acaba? Bastığımız yere baksak olmuyo mu? Hayır yani öteye beriye bakarken takılıp düşebiliriz de, o meyanda...

Onu bunu boşver, bunların hiç biri endeksi etkilemez, yani netice itibariynen "at"ı vuruyor musun?

Bi de sorması ayıptır, bu neyin açıklamasıydı?

Aslan:
Tabi ki açıklanan şeyin açıklamasıydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder