2 Nisan 2016 Cumartesi

Ege'nin Kolesterolü, Haşare Saldırısı

31 Ağustos 2004

Banu:
Eeeee Aplaanım, ne var ne yoksunuz? Boş zamanlarınızda yeni aldığınız eteklere çamaşır suyu döküyomuşunuz, hadi bakalım, hayırlısı, bu nasıl bi eğlence anlamadım ama senin
hikmetinden sual olunmaz. Nasıl istiyosan ööle yap.

Ege'nin kolesterolü yüksek çıktı, iyi mi? Eh herkesin eğlencesi başka türlü, biz de bööle varlığını ispatlamak için üstüne kömür tozu atarak görünür kılmaya çalıştığımız çocuğumuzda kolesterol buluyoruz. Tabi artık sabah akşam otlamaya götürecem onu. Masabirin yaaaa! Nerden bulurum böle şeyleri anlamam ki. Üstelik ASO'su da yüksek çıktı. Neyse, bugün tabi ki yaka paça doktora götürüyorum, bakalım o ne diyecek.
Öpüldün

Banu:
(4 saat sonra) Alooooo, kime söylüyorum ben yaaa!!!!! Çattık ha! Gene sohbetine doyum olmuyo...

Apla:
(2 gün sonra) Ne o oğlanda kolesterol çıkmış ha?

Banu:
Heee... Diyorum ya, nerde ne kadar abık sıbık sey varsa bizi buluyor. Yakında varis veya böbreğinde taş falan da çıkabilir. Ama doktor bunun ööle aileden geçen ve uzun vadede çocukta ciddi kalp problemi falan yaratan cinsten, yani ırsi olduğunu gösteren bi seviyede olmadığını (210'du), bunun büyük ihtimalle son zamanlarda yediği-içtiği şeylerle ilgili bir yükselme olduğunu söyledi. Yani işte hayvansal gıdaları biraz azaltın, sebze ve beyaz et ağırlıklı beslensin, falan dedi. Artık her akşam 1 sini dolusu salata, yanında da 1-2 lokma yemek koyuyorum. Ege'ye seslenince "möö" demeye başladı, neden bilmem. Yani asayiş berkemal, telaşlanacak bi durum yok.

Bi de bi haşere ayvanı musallat oldu çocuma, tam da don lastiğinin hizasında, belinde fink atıyo, bi de güzel otlanıyo. Ama kabartıları görsen kurdeşen döküyo sanırsın. Acaba bi örümcek, ya da daha fenası pire falan mı diye habire giydiği şortların falan belini, lastiğini iyice açarak kontrol ediyorum, yatağı pikeyi bi attırıyorum, ters yüz ediyorum falan ama 3 gecede 8-10 yerinden şişlendi çocum. Önce sivri sinek falan sandım, hani bu da biraz alerjik ya, ondan bu kadar kabardı herhal dedim ama doktor bunun haşere saldırısı oldunu söyledi. Aman sen şimdi 2 kabarcık için doktora mı götürdün manyak, falan dersin, tabi ki bunun için götürmedim, yani gerek kalmadı, diğer tahlil sonuçlarını göstermeye gittiğimizde onu da gösteriverdimdi, pire falan olabilir, diye de o dedi.

Zaten gözündeki arpacığı da geçmiyor.

Aman neyse işte, netçe itibariynen herkesler iyi ve afiyette.

Apla:
Öbür tahlilleri niye yaptırdın peki? Bu arada donlarını ve fanilelerini, lastikleri dahil ütülemeyi dene. Dakar’dayken, sinekler ve haşaratlar ipe asılı çamaşırların üstüne yumurtalarını bırakırlardı, giyince de vücuduna geçerdi, o yüzden herşey ütülenirdi. Yani 9 yaşında kolesterol olduğuna göre, bu da olabilir.

Banu:
Bu ne biçim soru? Bi düşün bakim ben bu tahlilleri niye yaptırmış olabilirim? Tabi ki, acaba gözümden kaçan bişi var mı, diye belamı arıyodum, buldum. Gözümden kaçan kıçıma kaçtı, töbe töbe.

Şu ütü işi iyi akıl. Ben gerçi zaten herşeyi buharlı ve de 400 dolarlık ütüyle ütülüyordum ama lastiklerine basmıyordum. Tamam, artık lastikleri de şaaparım. Aman tanrım düztabanlığımın boyutları inanılmaz. Yani baksana, Senegal'den Türkiye'ye 2 haşerenin yolu düşmüştür, onlar da bizim evi buldu.

Bu arada, Begüm'ün Şubat Tatili tarihlerini öğrendin mi? Yarın gelecez ya, bi an önce öğrenmem lazım.

Apla:
Ben de sana ruh hastası demeye çalışıyordum ama sen daha güzel anlatmışsın. Begüm’ün okulu bugün başladı, tatillerini bu akşam öğreneceğim. Seni yarın bilgilendirsem çok geç olur mu?

Banu:
E biraz uçuşumuzu geciktirir ama n'apalım, olsun bari, ama bak yarından sonraya da kalmasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder