26 Nisan 2016 Salı

"de" ayrı, Ne Yiyeceğiz, Kel Olabilirsin

10 Aralık 2003

Banu:
Hadi bana kanırtıcı bişiler yolla ben de cevap yaziim, sen de bana "işin mi yok" de... felan fülün, eğlenelim...

İşim yok da...

Barış:
Ya manyak mısın bulaşıyosun sabah sabah, Güneş’e bulaşsana.

Banu:
Güneş hasta, doktora gitti. Yani bana bi kurban lazım, seni uygun gördüm…

Barış:
Sende görünsen ya bi doktora…  

Banu:
Aman aman tamam, sustum... ("de" ayrı olacak)

Barış:
Sen de görünsen ya bi doktora? ----à oldu mu? Beğendin mi? Tamam ? Olduysa eski maili sil bunu sakla. Hatta referans olarak doktora göster ki daha uzun rapor versin. Hatta ve hatta pisikiyatriye sevk etsin. Onnar daha da uzun rapor verebilirler.

Banu:
Çok hainsin, ben sana yüreemi açtım, sen bana baarıyon. Bu konuda hassasım, n'apiim, bilekleri mi kesim? Gözüme batıyo, bi mesacı okurken böle şeyleri hemen görüyorum, yani bilinerek yapılan deformasyonlar batmıyor ve hatta ben de sık sık kullanıyorum (mesacından örnek verim: "onnar" gibi, ya da bu cümledeki "mesacından" gibi) ama fakak velakin bu "de-da-mı-mi-mu-mü-kı-ki-ku-kü" mevzuu benim nazarımda layıkıynan mühüm.

Ayrıca eski meylleri katiyen silmem, hepsini saklarım.

Ayrıca, "pisikiyatri" diil "psikiyatri", öbür türlüsü "kedi bilimi" felan gibi bişi çağrıştırıyo...

Bunun dışında düzgün bi mesac olmuş, aferim.

Barış:
Çok sıkıcı 1 toplantıdaydım, yarısında çıktım ama mesacını görünce acaba geri dönsem mi (mi ayrı) beni gene alırlar mı (mı ayrı) diyorum. Neyse, bu arada benim sana baardıımı yazıdan nası çıkardın onu annayabilmiş diğilim. Üstelik bolt, haylayt, iri font bile kullanmamışım. Ne ayıp sadece yazıya bakıp beni baarmakla suçluyosun. Hain senmişsin, üstelik önyargılısın ve işin az. Belki de (bu de de ayrı (bu de de ayrı (hatta bu da (ve dahi bu)))) yok.

Banu:
Tabi ki de hain sensin! Ben güzel güzel mesaclaşalım diyorum sen hart hurt beni kapıyon, hainsin işte haaaaiiiin!!!?? Ayrıca "önyargılı" da diilim. Ben olmadııma göre demek ki sen önyargılısın (Vay be! Bu çıkarım beni bile aştı valla).

15 Aralık 2003

Merve “Zeytin yerken alzheimer oluyoruz haberimiz yok” diye bir yazı yollamış.

Banu:
Ya Merve'cim, n'olcaz biz böle allasen? Zeytin alzheimer yapıyo, peynirlerde süt yok, içme suları tifo yapıyo, coca cola light MS yapıyo, diş macunlarındaki fluorid kanser yapıyo, meyveler sebzeler hormonlu ve hatta zehirli, etler deli danalı, yoğurtlara tuvalet kaadı ile kaymak yapıyolar, incir ishal yapıyo, kurba bacaa siyatik yapıyo felan derken yakında yicek bişi bulamıcaz.

Merve:
Yaaa n’apalım, çekip gitmeli buralardan... Hadi köyümüze geri dönelim diycem ama bizim kuşağın köyü-möyü de yok. Şu moda organik tarım ürünleri de dışarıya ihraç edilmek için yetiştiriliyorlar... Bir paket makarnası 2-3 milyon şekerim. En az 3-4 yıl toprağa birşey ekmiyormuşsun ki tüm tarım ilaçları vb.den arınsın için.
Yemiycaz o zaman.

Bu yoğurt kaymağı işi dogru midur? Kullanılmamış kaattır değil mi? 

Banu:
Yes doğru, yani daha doğrusu benim bunu duyduğum doğru. Anlatan uçtuysa bilemicem. Tuvalet kaadının içindeki bilmem neden dolayı, sütü uyuturken üstüne koyunca 2 parmak kaymak oluyomuş. Senin endişelerini de paylaşmıyor diilim, yani sade kaatsa neticede selüloz der yersin ama fakak öbür türlüyse, yani biyolojik atık katkılıysa, ay yani bilemicem en azından az kullanılmışını kullanma inceliğini gösterirler herhalde, diye düşünüyorum.

Ayrıca, “dışarıya ihraç etmek” diye bişi yok allaan cahalı, “dışarıya göndermek/satmak” veya “ihraç etmek” denir, ikisi birden olmaaaasss…

16 Aralık 2003

Merve “Kel Olabilirsin” diye başlayan-zart olabilirsin-zurt olabilirsin…. “Fakat iyi ki varsın ve arkadaşımsın...” diye biten animasyonlu, şirin bi yazı yollamış.

Banu:
Ay şekerim, bu mesajı açıp da daan diye karşımda "kel olabilirsin" lafını görünce birden içimden sana "assı sen ne diyon lan ipna" demek geldi ama kendi kendime "du bakalım, sonuna kadar okuyum da ööle şaapiim" dedim. İyi demişim, neticede biraz garip bir şekilde de olsa, değerimi anladığını anladım. Mersi şekerim, tabi senin kadar şanslı olmayan diğer faniler için de üzülmüyor değilim ama n'aapiyim, herkese de yetemem ki...

Merve:
Sen gene günündesin kı! Döktürüyon...  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder