19 Nisan 2016 Salı

Mavi Balinalar, Doğumgünü, Japon Anneler

09 Mayıs 2003

Bir petrol tankeri Kanada açıklarında battıktan sonra, iki tane deniz ayısının 80.000 dolar harcanarak temizlenmesi ve büyük bir törenle denize bırakıldıktan 2 dk sonra herkesin gözleri önünde
bir mavi balina tarafından yenmeleri üzerine bir yazı yollamışım.

Barış:
Abla, dokümanında şu hatayı buldum: Mavi balinalar planktonla beslenen canlılar olup deniz ayılarını hatta balıkları bile yiyemezler.

Banu:
Seni mi kıracam, ben de bunu Orca olarak değiştiriyim, tamam mı? Mutlu musun şimdi? Ya da istersen Mobi Dik de diyebiliriz, ya da "Banu’nun Barış tarafından kızdırılmış halinin denizdeki karşılığı olan yaratık" diyelim, yani sen nasıl istersen...

11 Mayıs 2003

Doğumgünüm...

Merve:
Banuş 40'a az kaldı kıı!!! Mutlu yıllar dilerim... SEVGİLER.

Banu:
Hadi len... 40mış, ağzı olan konuşuyo, benim ablam 35 yaşında olduğuna göre (yaşıyla ilgili sorunları var) ve ben de ondan 2 yaş guççük olduğuma göre, sadece 33 yaşımdayım, 40'a daha çoook var, hele bi de şu yanaklarıma ve dötüme lipoziktir midir nedir, onda bi yaptırıyım da gör bak nassı ne biçim şooluyorum...

14 Mayıs 2003

Merve, Japon annelerin çocuklarının beslenme çantasına koyarken şekil verdikleri-gülen surat, çocuk yüzü, pikaçu vb. gibi-yemek fotoğrafları yollamış.

Banu:
Hadi len! Sen beninen alay mı geçiyon? Evdeki öğününde bile böyle şey görmedi benim çocuum, garibanı şoka mı sokturacan bana? Ondan sonra karşıma dikilip "sen kimsin ve anneme ne yaptın" diye sorar. Lütfen yani, karizmayı da çizdirmemek lazım...

Merve:
Aaaa seni çok ayıpladım vallayiii... Kuzucuna bi pikaçu da mı yapmadın bunca yıldır?

Banu:
Yavrum niye kaşınıyosun? Ha ben anladııım, sen boş kaldın, "boş oturacağıma şu Banu'yu kanırtıyım, atışıp dururuz artık, vakit geçer" dedin ama yemezler, yok annem, benden sana hayır yok, kendine sataşacak başka bi zavallı bul. Allaalla ya, şurda kendi halimizde iş yapmaya çalışıyoruz, kadın bırakmıyor, dır dır dır tepemde, itne midir nedir... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder