21 Nisan 2016 Perşembe

Bir Gecelik Anne, Para, Otopark

30 Haziran 2003

Rüya arkadaşım “Bir Gecelik Anne!” başlıklı, garip bi hikaye yollamış. Kadının biri mecburen krala vermeye giderken, çocuğunu bi ağaca bırakmış, yanına da korkmasın diye kalbini
bırakmış falan filan…

Banu:
Ya birak allasen, yok kalbi titiriyomuş da bilmem ne! Bi kere 5 yaşındaki çocuk bütün gece annesine laf saymıştır "Beni bu ağacın dallarına armut gibi astı, bi rahat uyuyuyamadım, hem beni ormanda bi başıma niye bırakıyo? Ödüm patlıyo ya, deli mi ne, bi de yanıma bişi bırakmış, böbrek midir ciğer midir nedir, acıkınca bunu mu yicem? İnsan bi battaniye bırakır, kötümüz dondu burada... " diye. Sen boşver bunları, ben olsam, çocuğumu elin kavağına bırakacağıma ben de çıkar yerleşirim ağaca, kral mıdır nedir o herif te hayatta bulamaz beni.

Öpüldün şekoş

Rüya:
Sabah sabah gene formundasın bakıyorum. Kadın hem yardan hem çocuktan vazgeçememiş, böyle bir yol bulmuş. Hazır bakıcı da var. Sen isteyince iyi ya da kötü, canlı ya da cansız birini bulabiliyor musun?
Sen de öpüldün Banuş...

Banu:
Bakıyorum sen de hiç fena diilsin sabah sabah. Bu kadın akraban mı oluyor? Yani niye böle cansiperane savunuyosun kadını? Kadın salak işte, saalaaak saalaaaak...

Rüya:
Tamam şekoş anladık kadın bir adet salaaakkklardan biri de ne olmuş yani şu 3 kuruşluk dünyada 1 gecelik kaçamak yapmış. Ama bilseydi yıllar sonra dile düşeceğini kesin daha tikkatli olurdu.

Banu'cuğum, gördüğün gibi Pazartesi krizi yaşamaktayım. Biraz olsun beni uzaklaştırdığn için çokkkkkk teşekkürler şekoş...
öpüldünnnn...

Banu:
Ay aman ne dimek ne dimek güselim, ben sizler için varım, yeter ki siz eğlenin, ben eğleniim, herkes eğlensin...

30 Haziran 2003

Gülfem ile bir para konumuz olmuştu, bana para yollamış, dekontu da mail etmişti.

Banu:
Güselim prensesim, bana ispat yapmana gerek yoktu, ayrıca hep soracam unutuyorum, 16.5'un üstü ne? Eğer Ece'nin ilaç parası ise bu durumda, çok ayıp etmiş olmanın yanısıra ben de sana, Ege'nin daha az elzem olan, hatta ilaçla karşılaştırıldığında hiç elzem olmayan havuz parasını ödemek durumunda kalırım ki normal şartlarda böyle hesaplardan hiç hazetmem ve kaffana uçmak zorunda kalırım.

Gülfem:
Sittir git başımdan benim derdim beni gerdi zaten. Bi de senle uğraşmayayım.
Öptüm.

Banu:
Nezaketine hayran kaldım, ayrıca "sittir"le başlayıp "öptüm"le biten bi mesaj almak da her allaan kuluna nasip olmaz, çok duygulandım, ben de seni seviyorum.

08 Temmuz 2003

Gene sinema günü.

Banu:
Aslan, ben arabalıyım. Akşam çıkışta otoparkın girişinde beklersen birlikte gideriz.

Aslan:
Sen arabalısın. Akşam çıkışta otoparkın girişinde beklersem birlikte gideriz.

Banu:
Tamam işte, ben otopark gördüm. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder