28 Haziran 2016 Salı

Muhabbet Kuşu, Barış'ın Narin Kalbi

21 Mayıs 2010

Aslan:
Fotoğrafta, Almanya ziyaretimizde, evde bilgisayar başında çalışırken beni hiç yalnız bırakmayan ÇITIRBEY (muhabbet kuşu) görülmektedir. Ekin’in mesafeli durmayı tercih ettiği Çıtırbey sürekli, Ilgın Ilgın demektedir.

Banu:
Bizim, bir zavallı muhabbet kuşunu yabani bir muhabbet kuşuna çevirebildiğimizi biliyor musunuz? Yani herkesin muhabbet kuşu sofrada salata yer, gelir dudağından kırıntı toplar, işte böyle omuzuna, başına falan konar, bizimkinin kafesine 1,5 metreden çok yaklaşınca intihar edercesine kendini oradan oraya atıyordu. Zaten zavallım cereyanda kalıp öldüydü ama cereyanda bırakan kesinlikle ben değildim, tatile giderken Gülfem’e bırakmıştık, gerisini siz hesap edin... Üstelik tembihlemiştim de ama ....

Adı da çok güzelmiş. Çıtırbey. Bizimkisine Ege, Ardıçkuşu diyordu, yani muhabbet kuşunun adını Ardıçkuşu koymuştu. Yetiştirdiğimiz menekşelere de difenbahya diyoruz biz...

Ömer:
Peki Banu hanım,
siz “derdesti rüyet”e ne diyorsunuz?

Banu:
Ne alakası var?

Bu arada “derdesti rüyet”, “ilk itiraz” demek olup, davanın esasına girmeye engel teşkil eden ve davanın başında ileri sürüldüğünde dikkate alınan usule ilişkin itirazlardır(mış). İlk itiraz halleri kanunda sınırlı olarak sayılmıştır(mış). Bir kısmı davalı tarafından ileri sürülebilirken bir kısmı hem davalı hem de davacı tarafından ileri sürülebilir(miş).

Gördüğünüz gibi Ömer Bey, okula gitmeye gerek yok, biz oturduğumuz yerden de öğrenebiliyoruz, internet sağolsun.

Ömer:
Ben oynamıyorum.............hepsinden vazgeçtim................bir daha da ........

01 Haziran 2010

Barış: (Subject: Fwd: HAFİF TATLAR)
Banu, sen okumadan sil lütfen...

Güneş:
Neden siliyor o?

Banu:
Aman! Bu habire bize yemek tarifleri ve türevlerini yolluyor ya, ben de buna bi gün “sen yemekten başka bişi düşünmez misin? Çocukluğun zor mu geçti…” falan yazmıştım, o gün bugündür bana bu konuda küs.

Güneş:
Haaaaa? Anladım.
Sen şimdi Barış’ın o narin ve minicik kalbini kırdın demek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder