25 Mart 2016 Cuma

Roaming, Anne-Baba-Saku Üçlüsü

02 Kasım 2003

Banu:
Aplacıım, duydum ki telefon mesajına cevap alamayınca endişelenmişsin. Sen de kötü alıştın ha! Burası cevap verme servisi mi layn? Neyse, gerçi Deniz gerekli açıklamayı
yaptığını söyledi ama onun açıklamaları nasıl yaptığından emin olamadığım için (yani öyle bir güzel detaylı, anlaşılır ve sade cümleler kurar ki, siz benim "roarhhgh" diye kükreyen bi aslanla gezmeye gittiğimi ve GSM operatörü bir şirketin santralında çalışan kör bi santral memuruna kaçtığımı anlamış olabilirsiniz) ondan için bi de ben anlatiim dedim. Benim telefonum kartlı olduğu için, "roaming" yapamamaktayım. Ben gene de bi ihtimal diye "ne o? gene çenen düşmüş senin. Sohbetine doyum olmuyor" diye yazıp yolladım ama demek ki gelmemiş. Yani gitmeme olasılığı daha yüksek olan bir mesajı yazacam diye "cıp cıp cıp" bir saat uğraşan zihniyeti de kınamadan geçemicim.

Herkes sağlık ve afiyette mi? Anne-baba-Saku üçlüsü ne yapıyor? Ne zaman satanist olup ayinlerinde kesmek için mecburen Saku'yu kullanacaklar? Selami gene tam da taşınmaya denk gelen bi tur buldu mu? Begüm hala geometrik olarak büyümekte mi? (cevaplamaya istediğin sorudan başlayabilirsin)

Herkesi öpüyorum.

Apla:
Babam fena değil. Annem, Saku ile ilgili söylenme dozunu artırarak sürdürürse Saku'yu kapıya koyacağımıza inanıyor. Otel idaresinin bize verdiği ve benim parasını odediğim havluları iki yerine bir adet kullanarak ekonomi yapmaya çalişiyor. Artık otel idaresinin kendisine minnettar olacağını söylemedim. Begüm her taraftan genişleyemeyeceği için sadece enden devam ediyor. Yani kendi çapımızda eğleniyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder