28 Mart 2016 Pazartesi

Bilgisayar, Paskalya, Çocuk Migreni, Baba

02 Aralık 2003

“Alaskada Bahar görüntüleri” diye bir dosya yolladım.

Apla:
Hadi hayırlı olsun. Evdeki bilgisayarı kullanmaya başlayabilmişsin. Bizimkinin de bir kenarlarına 315 kafa sıkışmış,
onu çekince gayet iyi çalışmaya basladı. Tabii evdekiler bunun görüntüsü eskiden daha parlaktı falan gibi "bir kere tamire giden eşyadan hayır gelmez" atasözünün gereklerini yerine getirmekteler. Ama parlak, mat bu bilgisayarla daha en az iki sene idare edilecek. Neyse bu arada Paskalya tatilinde gideceğimiz yeri seçmişsin. Ben de beğendim. Tamam gidelim.

Banu:
Heee, tebi tebi, siz gidin Paskalya tatiline, biz ancak paskalya çöree yiyip eşeen kötüne gidebiliriz. 

Bilgisayarı değiştirmeme konusunda sana candan yürekten katılıyorum, sakın yüz verme, hatta, ne 2 senesi, bunu Begüm'ün çeyizine bile koyabilirsin. Bak bana, bilgisayarım 3 kere reset edildi, 3 kere mail'im, 2 kere internetim gitti, ama turp gibi maaşallah, hiç bişici yok, seni beni gömer valla.

Ege'de sanırım "çocuk migren"i var. "Başım ağrıyo" diyip duruyo. "Neresi ağrıyo" diye sordum. Uyanığım ya, yutmadım güya. Herif şakaklarını ve gözlerinin üstünü gösteriyor. Benim aklımdan tabi ki göz bozukluğundan sinüzite, migrenden menenjite oldukça geniş bir yelpazede olasılıklar geçti. Doktoru ile konuştum, "şimdilik izleyin, yaşam kalitesini (bu lafi seviyorum) bozacak bir durumu yoksa yüz vermeyin" dedi. Bi de ayak bilekleri ile dizleri ağrıyordu, onu da "izleyin" dedi. "Devam ederse romatizma testleri yaptırırız" dedi. Bayılmışım. Şimdi iyiyim. Yüz vermiyorum. Benim yaşam kalitem düştü ama ben de gidip gidip Cartier-Decleration'umu sıkarak kalitemi yükseltmeye çalışıyorum.

Öpüldün

23 Aralık 2003

Apla:
Banusu, babama bu mesajı göndermiştim, ben böyle bir adres tanımıyorum diye geri geldi.
1. Adres doğru mu kontrol et
2. Babama transfer ediver mesajı
3. Öptüm.

(Mesajın altında babama yazdığı mesaj var)

Banu: (Bunu hem ablama hem babama yolluyorum)
Ablacıım, senin aile bağlarından şüphe etmeye başladım. Yani babamın adresini yanlış yazıyorsan bu demektir ki ilk defa babama mesaj atıyorsun. Çok ayıp çok. İnsan babasının adresini bilmez mi? Bak bana! Babamın adresini, enini, boyunu, yaşını, karısını, herbişiini bilirim vallayi. Babacım, bakın işte görüyo musunuz? Sizin akıllı, fedakar, cefakar, düşünceli, sorumluluk sahibi, kendinden başka herkesi düşünen kızınız benim! Ablam diil. Zaten bakanlıkta da onu sakat kadrosundan işe almışlar, ben ööle duydum.

Babamın adresi (sen şimdi "to"dan bakmayı akıl edemezsin) aynen yazdıın gibi ama safları sıklaştırman gerekiyo, yani arada boşluk yok. Space tuşuna basmayacan. Daa açıklayım mı?

Babacım, sayfayı aşaa kadar okumadan bırakmayınız. Ben mesajı okumadım ama (başkalarının mesajlarını katiyen okumam, benim aile terbiyem var) şööle bi gözüme çarptığı kadarıyla, ablam size 470 milyon yollamış (e ben?), Viviane'ın adresini yollamış ve annemin karta yazacaklarını dikte etmiş. Yani bunlar gözüme çarpanlar.


Öpüldünüz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder