17 Mart 2016 Perşembe

Yoğun İşler, Yaşlanmıyoruz

26 Aralık 2006

Banu:
Beril Hanım, ne o hiç hıkınız mıkınız çıkmıyor. N'aapıyon, n'eediyon? İyi misin? Herkesler iyi, sağlık ve afiyette midir? İşlerin mi yoğun? Nedir yani NE?

Beril:
İşler yoğun anasını satıyım, sene sonu ya artık anamız bellenir. Pazartesi sabahı annemi endoskopiye götürdüm, 11'de Bankadaydım ve de 11'i 10 geçe toplantıya girip 4:35 civarında çıktım. (Yarım saat kadar yemek arası verdiler tabi eşşek değiller yaa...) Salıyı hatırlamıyorum, yarın … bankasından birileri geliyo bütün gün onlarlayım, bugün neydi? Ben kimim? Sen nasılsın, ayrıca sigara sağlığa zararlıydı de mi?
Muck
Cumartesi Elçin'e gidiyoz de mi?

Banu:
Ben senin kadar güzel anlatamayacağım, özetle, ben de g.tümden solumaktayım. Sigara sağlığa tabi ki zararlı, hem çok zararlı, sakın, bak bu kadar içmedin, bitir artık şu işi. Ctsi Elçin'e gidiyoruz, evet. Ay ben eşeem ki kızı başın sağolsun diye aramadım, ay vallahi tamaaamen aklımdan çıkmış, yoksa ben ayvan mıyım?

Beril:
Ayvan!!

04 Nisan 2007

Banu:
Beril Hanımcıım, Cuma akşamı Vişnelikde bir arkadaşımızın veda yemeğine katılacağımdan, acaba diyorum, aikidodan sonra giderken Ege'yi de götürür müsün? Hani bi plan program neyin yoksa???

Beril:
Yani aikidodan sonra git diyosun, Beril'cim gel bize katıl bize diyen yok, hadi bakalım bi döt kalkması olayı var heralde ama neyse ben çocukları alır giderim napiyim...

Banu:
Yok güzelim, hadi ikile, ananı da ... pardon, Ege'yi de al git...

Vişnelik’te çok sevdiğimiz bir garson var, bebeği oldu. Aklıma gelince 20 dk sonra bi mail daha attım.

Banu:
Beril, Şeref'e ne yapacaz? Ben bugün bi hediye olayı için Optimum'da dolanacam, bebeğe de uygun bir şey bakayım mı yoksa bi guççük altın mı şaapalım?

Banu: (2 dk sonra)
Sana en son yazdığım mesaja "reply" yapınca bu mesaj bana geldi, nasıl şaşırdım anlatamam, epeyce bi algılayamadım "ben bana nasıl ve niye mesaj attım" diye, allayim, galiba ciddiden yaşlanıyoruz...

Beril:
Yok caanıımmm, yaşlanmıyoruz biz! O başkaları için çıkmış bişi, bizim modellerde yok, sadece güzel kafacığın karışmış (yersen...)
Şimci olay şöyle: Ben de senden bu mesajı alınca uzun süre Şeref'in kim olduğunu ve senin bu mesajı yanlışlıkla bana yolladığını düşündüm. Yaklaşık iki dakika sonra yavaş yavaş Şeref'in şerefsiz olmadığı, Vişnelik'teki garson olduğu ve benim adımın Beril olduğunu hatırlamışım. Bilmiyorum buna nasıl bi sebep bulabiliriz, mesela ben daha önce de böyle alıktım zati, yaşlanmayla alakası yok desem, o da pek hoş bişi değil yani... Ağlayabilir miyim???

Banu:
Bana bak kadın, beni hasta etme, bi ton şey yazmışın ama benim sorunun cevabı yok, Şeref'i falan çözmüşün, aaaaferin, şimdi de neden hediye aldığımızı mı düşünüyosun?

Beril:
Ne bok yersen ye duyarsız kadın tüüüüü!!!!

Banu:
Baarma bana! SUS! CEVAP VERME...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder