7 Mart 2016 Pazartesi

Eda, Çocuklar, Taşınma

05 Aralık 2003

Eda:
Saygılar dostum,
Yemek için toplanalım diye bir önerim var, ancak Beril apla hafta içi tercih ediyormuş,
perşembe olsa senin için imkansız olur mu diyecektim. Taabi bunu telefon ile de sorabilirdim amma e-mail ile sorarsam havalı olur dedim biliyon mu? Hani görmemişin e-maili olmuş, kapıp koyuvermiş. (yoksa bu deyim böööle değil miydi?)

Banu:
Sevgili Eda'cım, şekerim mesajını aldım ama hemen cevap yazamadım, söylemiştim ya, ben iş yerinden dışarıya şaapamıyorum, hep içeriye şaapıyorum, ondan için sana evden cevap yazıyorum.

Şekerim yemek iyi fikir olmaklan birlikte hafta içi benim için bir hayli zor çünküneyn ben eve gelip Ege ilen ilgilenmek zorundayım. Ancak Deniz (arada sırada ev sınırları içinde görüldüğü için babamız olduğunu tahmin ediyoruz) geldikten soyna çıkabilirim. Onun da ne zaman geleceği pek belli olmuyor. Yani şöle diyim, geliş saati 7.00 ilen 12.30 arasında değişiyor. Eskiden Ege'yi sinemaya falan giderken Gülfem'e satardım ama fakak kadın bu yakınlarda yavruladığı için artık ona da bırakamıyorum. Yani demem o ki benim için hafta sonu çonk ideal olurdu, ama siz isterseniz bensiz toplanın (sakın ha, blöf yapıyorum, kırarım bacaklarınızı).

Tabi Beril hanımın kocası bu ara hafta içinde İstanbul'da olduğundan için hanım hafta sonlarında kocasıynan şaapmak istiyor olabilir. Bak şimdi senin aklına neler gelmiştir kimbilir, ay çok fesatsın, ben halbuki sinemaya falan gitmek, bulmaca çözmek gibi aktivitelerden bahsediyodum, yoksa başka bişi diil.

Yani durum bu. Artık n'olcek bilemem. Ha bu arada bu hafta sonu hiç bi yere gidemem, bilin bakalım neden? Tabi ki de Ege hasta. Dün bütün öğleden sonra kustuktan sonra artık bu taraftan bakınca arkası görünüyor. Ayrıca karın ağrısı, baş ağrısı, eklem yerlerinde ağrılar, boğaz ağrısı felan, bildiğin şeyler, yani günümüzü olağan bi şekilde Bayındır Acil'de bitirdik. Bademcikleri "kötü" iltihaplanmış. Ben tabi 8 numara miyop göz bozukluğundan sinüzite, dizanteriden romatizmaya, çocuk migreninden menenjite oldukça geniş bir yelpazede olasılıklar aklıma getirdiğim için çocuğun boğazına bakmak aklıma gelmedi. Meğer bademcikleri iltihaplanmış. Doktor "buna beta da eşlik ediyor olabilir" dedi. Boğaz kültürü aldılar. Demin sonucu almak için aradım, bi üreme olduğu için ek incelemeye alınmış, yarın sabah öğrenirmişiz. Yani çocuğum bir bakteri/mikrop/virüs denizinde yüzmekte. Bugün daha iyi, antibiyotiği yiyince gözü açıldı.

Elçin de mailkullanangiller sınıfına dahil olsa ne iyi olacak, kadına bi türlü şunu kullandıramadık.
Öpüldün şeker.

Eda:
Dostum çok geçmiş olsun. Eğer kulak zarı iltihabı ve akciğere inmiş iltahap istersen bizde de onlardan var, bir fincan yollarız.
Emaillere teşekkür. Bu böyle çok iyi oluyor yaaa.

07 Haziran 2004

Banu:
Eda'cım, oğlanınızı ODTÜ'lü yapmışsınız, çok tebrikler şekoş. Küçükken başlamakta fayda var şekerim, yani düşünsene biz Beril'le Lise boyunca ODTÜ otobüslerine bakıp "bizim otobüsler" diye diye hakketten "bizim otobüsler" yaptıydık. Yani ilkokuldan başlasak kimbilir ne olurduk. Çok faydalı bi iş yapmışsın, tekrar tebrikler.

Ya Eda, bu herif benim hesaplarıma göre 1. sınıf olamaz, anasınıfına başlıyo di mi? Eğer 1. sınıfsa, aman Allayim!! Ne zaman büyüdü bunlar?

Bu arada aklımdayken sölüm, babam "köpekleri ne zaman yavrulayacak? ben bi tane erkek yavru istiyorum" diye beynimin etini kemirip duruyo. Aman ha, yavrularsa falan seninki, sakın bi oğlan çocu ayırmayı unutma valla Önal beni yer, bi domates, bi biber, bi Banu şeklinde şişe geçirir. Önce beni sonra seni.
Ben seni öptüm, sen de beni öptün mü?

Eda:
Sevgili Banu,
Doğrudur, oğlumuz ikinci bir gelişmeye kadar ODTÜ’lü kimliğine bürünmüştür. Umarız hakkında hayırlısı olur. İnşallah ters tepip de üniversitede de başka okula gideyim felan demez.

Bu arada babanı üzmek istemezdim ama, bizim kız yaklaşık bir sene önce kısırlaştırıldı. Bu vahim gerçeği istersen hiç söyleyip de adamın hevesini kaçırma. Koca bulamamışlar, hep kız doğurmuş, düşük yapmış gibi ipe sapa gelmez yalanlar da uydurabilirsin. Sana güveniyorum.

Sevgiler, ben de seni öptüm
EDa

Banu:
Ana! Ulan yazık değil mi kızcaaza, niye böle bi halt ettiniz ki? İnsan bi sağa sola, eşe dosta sorar, bi isteğiniz bi dileğiniz var mı? Olur mu? Kısırlaştıralım mı? diye. İyi valla, herkes kendi başına iş yapıyor, bu kadar da olmaz ki canım. Çattık ha!
BAnu (olmuş mu?)

15 Haziran 2004

Bizim ev sahibi evi sattı, taşınmamız gerek, tesadüf, karşı komşumuz da Çayyolu’na taşınacak ve evini kiraya vermeyecek miymiş? Hemen talip olduk tabi, onlar da kabul ettiler. Eda bana “N’aber? Taşındınız mı?” diye mesaj atmış, bu arada oğlanın laranjit olduğunu falan yazmış.

Banu:
Yok şeker, daha taşınmadık, karşıdakilerin kendi evlerine geçmelerini bekliyoruz, onlar da taşınacakları evde tadilat yaptırdıkları için ustalara güvenip bi tarih veremiyorlar ama benim ajan x kocam dün evlerine kumaş örnekleri getirildiğini görmüş ve buradan şu sonuca varmış; "demek ki büyük işler bitti, perde merde ya da koltuk falan seçiyorlar. Yani tahminim 1 ay sonra falan taşınmış olurlar. Haliynen biz de". Bütün bu çıkarımları yaptıktan sonra zeka şokuna girip bayıldı. Genellikle günlük hayata dair çıkarımlar yapma konusundaki becerisi düşünülürse ben de neredeyse bayılıyodum. Bu kadar şeyi arka arkaya düşünmesi inanılır gibi değil. Yani şöyle de diyebilirdi "kumaş örnekleri getirmişler, takım elbise mi diktirecekler acaba?" Ya da günlüğüne yazabilirdi "Sevgili günlük, bugün bi sürü kumaş gördüm, hava açacak galiba".

Yavrucum, Emre konusunda yapacak bişi kalmamış, son çare olarak bi kurşun döktür derim ben. Onun bademcikleri de alınmıştı di mi? Ondan laranjit olmuştur. Yani biliyosun bademciklerin görevi ağız yoluyla içeri nüfuz etmeye çalışan mikropları tutmaktır. Onlar gidince Nasrettin Hoca'nın türbesine dönmüştür çocuk. Gelen girer artık. Biraz moralini bozmak gibi oldu ama merak etme doktor bunu düşünmüştür, yani alınmasının daha hayırlı olduğuna karar verdiğine göre demek ki gerekiyormuş. Yoksa sadece geniz eti ve tüp olayı mı vardı? Meğer hiç biri değilmiş, çocuk apandisit ameliyatı olmuş, ben bunların hepsini kötümden uydurmuşum. Ay kabus gibi oldu. Konuyu değiştiriyorum.

Beril Hanım hala tatilde. Bu hafta yok. Kötünü büyütmekle meşgul alçak. Bi gelsin de gene bi yemek olayına girelim.

Öptüm şeker.

1 yorum:

  1. Banucum parantez içinde şu kahramanların gerçek adlarını yazsan ne güzel olur...

    YanıtlaSil