20 Ağustos 2016 Cumartesi

Ofis Sorunları, Sallama Şarap

06 Aralık 2013

Ofiste gene bi vukuat oldu, olay büyüdü, haklıyken haksız duruma düşüldü, falan…


Derya:
Anlayış şu:
İnsanlar terbiyesizlik yapabilir. Bunu herkes yapabilir. Kimseyi eğitemezsin. Ama sen buna tepki gösteriyorsan kişiselleştirmişsindir olayları. O senin hüsnü kuruntundur. Bunlarla uğraşmayı bırak ve işine bak’tır.
Sonuç: terbiyesizlik yapanlar ödüllendirilmiş, buna tepki gösterenler sindirilmiştir.
Memleketin hali ortada.

Banu:
Düşünüyorum...

Didem:
Neyi?

Banu:
Okyanuslardaki su miktarını... lan neyi olacak, ne yapılabileceğini düşünüyorum...

Didem:
Hani orası tamam da.. yani peki siz isterseniz düşünmeye devam edin o zaman da.. bence sonuç çıkmıycak. Yormayın o güzel kafanızı bu işlere. Yapılacak şey şu: Biz tahammül etmeye devam etcez.

13 Aralık 2013

(sallama şarap karikatürü-yani bir kadehe çay poşeti gibi bişi koymuş ama üzerinde şarap markası var)

Banu:
Apla, bi daaki gidişinde bundan istiyorum, 3 kutu...

Apla:
Git allasen sen alasını yapıyon

Banu:
Sen ilacı mı bıraktın? Algın düştü senin, lan bu zaten karikatür, sallama şarap mı olurmuş? Belki 50 sene önce de “lan sallama çay mı olurmuş” demişlerdir ama olsun, şarap olmaz...

Apla:
Ben zaten sallama şarap diye düşünmedim. Şarabın içine onu sıcak şarap haline getiren otlar bokların sallaması diye düşündüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder