5 Ağustos 2016 Cuma

IBAN'ı Ne Yapacam?, Likit Fonlar

04 Nisan 2013

Banu:
Begüm’cüğüm, bana hesap numaranı, daha doğrusu IBAN numaranı yollar mısın?
Ya da, Aplacıım, sen de yollayabilirsin.

Apla:
Begüm’ün IBAN’ının ne yapacan?

Banu:
a.    Sayı dizileri arasındaki ilişkiler üzerine tez hazırlıyorum, tezin başlığı da “IBANına Yandığımın”
b.    IBAN numaralarından duvar kağıdı yaptıracam, orijinal olur diye düşündüm
c.    Arkadaşlarla iddiaya girdik, kimin yeğeninin IBAN’ı daha büyük diye, yeğeni olmayanlar kafadan kaybetti zaten
d.   Kıçıma dövme yaptıracam
e.    Allaallaaaa, sana ne karrrrdeşim.

Apla:
iyiii

(Yukarıdaki mesajlaşmayı, “ablamla eğlendim” diyerek ofisteki kızlara yolluyorum.)

Şule:
Bence onlar daha çok eğlendi, hatta çevrendekiler senin şu maillerin için inadına böyle sorular da soruyor olabilir

Derya:
Keşke benim de böyle teyzem olsa diycektim ama sanırım biz daha şanslıyız.
Günde 9 saat Banu Hn’ın komikliklerinden nasipleniyoruz.
Yaşasın işyerim J (Şule’ye..)

Şule:
Yaw benim Şirket’te sevmediğim şeyler belli. Banu ve onun gibiler olmasa dayanabilir miydim sanıyosun. Burdan gidince ben de kendisine böyle sorular atıp durcam zaten.

04 Nisan 2013

Banu:
Aslan, B Tipi likit fonlarımızı cö tipi bilmem neye çevireceklermiş. Ekteki dosyayı bi okuyup anlayıp bana anlatır mısın?

Aslan:
Karışık hesaplamalar, ince dengeler, ekonomik yasalara itaat, fon yasasının son uyum yasalarına göre değişiminin getirdiği farklılıklar….Yani paramızın %1ini her yıl vergi gibi kesecekler. Yıllık %5 faiz dediklerinde aslında %4 demiş olacaklar. Bu bize bir şey der mi, asla demez. Sinek vızıltısı gelir..Satürne kurulacak üs arsasına haciz gelebilir mi?

“Mitralyöz ateşine koşan askerler gibi, kırılmasaydı günleri ömrümüzün” diyen şairi bir soluk durup anlayacak mıyız, elbette hayır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder