31 Ağustos 2016 Çarşamba

Japonya'daki Yeni Tren

11 Mart 2014

Barış  “Japonya'daki yeni TREN” konulu, trenin saatte 900 km hız yaptığını anlatan, trenin içinin konforunu falan gösteren bir sunum dosyası yolladı.

Banu:
Şimdi benim aklıma takıldı, 900km/saat hızla giden trenin rotası nasıl bi rota? Anca dümdüz gider gibi geliyor insana, veya çok büyük yarıçaplı virajlardan dönebilir, e ama Japonyada bu kadar uzun düz hat veya bu kadar geniş viraj yapacak yer var mı? Ayrıca Japonya bi uçtan bi uca 2000 km ya var ya yok, bunun yarısı da dağlık, yani bu tren kime hizmet ediyor karrrdeşim?

Beni bi aydınlatırsan…

Barış:
Valla ben presentasyonu hazırlayan zatın yalancısıyım. Öyle ıvır zıvır da düşünmem. Doğrudur, yalandır, herif uğraşmış ortaya 1 eser çıkartmış (sunumdan bahsediyorum) saygı duyar sevdiğim arkadaşlarıma gönderirim. Sevdiğim arkadaşlar karar verir ne yapacaklarına, neye inanacaklarına. Ona da I don't care yani.

Bu arada ne zaman taşınıyorsunuz dresoyer miydi, destroyer miydi ondan yapacam mı? beklentilerin nedir? de bakıym bana hele.

Banu:
Sen dresuarı kesin yapacan da ben ne zaman taşınacam, o meçhul. Daha doğrusu Mayıs demiştik, önümüzdeki ay bakmaya başlarsak Mayıs-Haziran gibi taşınırız diye düşünüyorum, umuyorum, istiyorum.

Ayrıca da çok gıcıksın.

Barış:
naaptım ki gıcık oluyom?

Banu:
Aman işte, ıvır zıvır düşünmezmiş de, adamın eserine saygı duyarmış da, ı don’t caremiş de, bilmem ne…

Menapozdayız heraalde, gelme üstüme…

Barış:
korktum ve sustum. 1-2-3 tıp.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder