28 Ağustos 2016 Pazar

Gitmeler Gelmeler, Anladın Sen Onu

21 Şubat 2014

Banu:
Aslan, dün akşam üstü 1 kare seni gördüm sanki buralarda, bana mı gelmiştin? Niye gittin?
Ay bi de ben bu öğlen de yokum, şeflik yemeğimiz var.
Allaalla, ne kötü oldu bu durum.
Pazartesi görüşürüz artık.

Aslan:
Geldim, bir parça bekledim ama konuşma bitmedi, tlf geldi, yana geçtim. O bitti, daha ağır bir tlf geldi, gitmem gerekti. Zaten birgün hepimiz gitmeyecek miyiz?

Banu:
Aman dur, ne gitmesi ne gelmesi, niçin depresif bir durum seziyorum sende???

Aslan:
O da güzel ama yani sürükleniyorsun zaman nehrinde demek istedim. İstersen çok mutlu ol. Merhaba/Elveda Bilbao demek gibi bir his..

21 Şubat 2014

Kerimr’e “anladın sen onu…” konulu boş bir mesaj yolladım, diğerleri de “cc”de.

Melih:
Anlamış gibi olsun.

Ama anlatılmak istenen nedir…

Barış:
Evet nedir?

Banu:
Ay ben size hiç bişi veremedim ya, yanar yanar buna yanarım.

Bugün Kerim’in doğumgünü ama kutlanmasından hoşlanmadığı ve neredeyse azarladığı için, çaktırmadan kutluyorum ben de.

Gotcha?

Kerim:
İyi ki hatırlattın yahu ben de anlamamıştım… önemsiz bir olay olduğunu yineliyorum ve hayal kırıklığı yaratmıyorum doğal olarak.

Banu:
Öfff, n’apcam ben sizle?

Barış:
Hocam madem hoşlanmıyorsun, ancak bana bugünün doğum günü olduğu anımsatıldı, ben de doğum günün kutlu olsun diyemiyorum ama olsun.
Nice uzun, mutlu “ne olduğunu bilirsin sen”ler….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder