18 Temmuz 2016 Pazartesi

Kem Küm, Kitap

04 Kasım 2011

Banu:
Aldığım istihbarata göre, dün buralardaymışın. Hatta bizim koridorda volta atarken görülmüşün. Ve bana uğramadın??? Bunu da yazdım bi kenara. Şimdi sen “yok yanımda bilmem kim vardı,
yok ondan ayrılamadım, yok zart yok zurt” diyecen ama yemezler. Şimdi böyle olduk di mi?

Barış:
Alakası yok. Ben orada değildim. O ben görünümlü başka bir şahıstı. Ayrıca senin müdürle küçük bir işimiz vardı onu alelacele halledip toplantıya yetişmek zorundaydık. Zar zor yetiştik. Yoksa sana niye uğramayayım?
Kem küm…

16 Kasım 2011

Aslan ile Barış birlikte bir kitap yazdılar ve bastırdılar.

Barış:
Kardeşler,
Kitaba ait ilk yazılı tanıtım … Dergisi’nin Ekim 2011 sayısında yeralıyor. Ekte görülebilir. Ayşen’in eline sağlık. Şimdiki hedef … Dergisinde yayınlamak. Onu da yapacağız gibi görünüyor. Bugün yayın kurulu karar verecekmiş. Sonrasında Ayşen’in planı bir imza günü yapmak. Ayrıca bookstore’da satışa çıkmış.

Diyorum ki, madem tanıtımlar başladı artık aynı tanıtım metnini hepsinde kullanmaktan vaz geçmeliyiz. Yeni metinler hazırlayabilecek, kitaba ve konuya vakıf değerli ekip arkadaşlarımız, yardımcı olabilir misiniz?
Allah razı olsun.

Banu:
Bu tanıtım metni başka nerde kullanıldı ki?

Barış:
Facebook…

Banu:
Bu arada Ömer kendini baştan yarattığı için e-mail adresi de değişti, epeydir xxx@gmail.com kullanıyor, kayıtlarınızı düzeltiniz.
Bi de eke koyduğun tanıtımla ilgili bi kaç soru:
1. Sayfa niye eğri?
2. Aslan’ın resmi niye yok?
3. Kitabın geliri ile Küba’ya gideceğinizi neden yazmadınız?
Konu mankeni

Barış:
1. Sayfanın eğriliği scannerdan.
2. Resmimi isterlerken dergiye basacaklarını söylemediler. Söyleselerdi pasaport için 2 yıl önce çektirdiğim vesikalığı göndermezdim ayrıca Aslan’ın da resmini ister ve onu da iletirdim.
3. Yazacaktım ama yalan olur diye yazmadım

Banu:
Ajdaaanım, gerginsiniz bugün? Hepbirine ciddi ciddi cevap vermişin, iyi hoş da, niye kaffama kitabı atmak isteğiyle yanıp tutuştuğuna dair güçlü hislerin var...mış gibi hissettim acaba?
1. OK
2. OK (ama merak ettim, resmi isterlerken dergiye basacaklarını söyleselerdi, mayolu boy fotoğrafını mı yollayacaktın?)
3. La olm, kız çocukları diyorum, parasızlıktan diyorum, okuyamayan hani??? Kazanç onlara gidecekti ya, Küba şakaydı…

Barış:
Bak hala yazıyo ya…. Bi sus, kımıldamasın barnakların….
1. OKse OK
2. Lütfen derginin orjinalini Aslan Bey’den alınız ve diğer konu mankenlerinin nasıl resimler göndermiş olduğuna bakınız. (ahanda top level ciddiyet)
3. Feyzbuk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder