9 Temmuz 2016 Cumartesi

Ankara Palas

01 Temmuz 2011

Banu:
Ben dün akşam Ankara Palas’da (nam-ı diğer Devlet Konukevi), özel salonda Atatürk’ün yemek yediği masada yemek yedim.

Barış:
Keske rakı da içseydin.

Banu:
Şarap içtim, rakıyı babam içti. Olmaz mı?

Barış:
Olur herhalde. Ne bilirim ben.

Banu:
Biraz depresif gördüm seni. Hayrola? Yaramaz bişi mi var? Bak bugün Denizcilik ve Kabotaj Bayramıymış, neşelensene.

Aslan:
Duvarı nem, insanı gam, aman dikkat.
Banu, sen kutsal oldun artık. Heyecan verici.

Banu:
Valla öyle. Tam da orada, o salonda, düşün yani. Başka da kimse yoktu, yani Palası kapatmış gibi olduk, herkes bizle ilgilendi, garsonun biri sandalyeni tutuyor, diğeri şarabını koyuyor, beriki yemeğini getiriyor falan. Annemle Babam da çok mutlu oldular.

Aslan:
İyi bir evlatsın. Ayrıca ne şanslısın ki, sana da böyle davranacak iyi bir evladın var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder